De l’11 al 20 de desembre, en horari de dilluns a divendres de 9 a 14h i de 16.30 a 20.20h
FranCisco Romero visitarà el Poble Nou continuant el projecte Alcaldia de proximitat
20 de novembre de 2023L’alcalde de Vilafranca, FranCisco Romero, continua la setmana vinent el projecte d’alcaldia de proximitat visitant el barri del Poble Nou. Després que de les visites realitzades a la Girada i el Molí d’en Rovira, amb valoracions molt positives, l’alcalde serà al barri del Poble Nou les tardes des de dilluns 27 fins al dijous 30 de novembre on estarà acompanyat per membres de l’equip de govern i de l’equip tècnic municipal. L’objectiu és acostar la política municipal a la ciutadania, treballar amb el veïnat la definició de millora de cada barri a partir d’una comunicació estreta i fluïda, copsar les problemàtiques i necessitats del barri així com rebre propostes i suggeriments de primera mà.
Amb aquest propòsit, es posen a l’abast del veïnat diferents formats de comunicació perquè tothom pugui participar de la manera que se senti més còmode. L’alcalde també recupera la iniciativa de fer un cafè per a qui vulgui un contacte més individualitzat.
Trobades veïnals temàtiques
Les visites de l’alcalde als barris comprenen trobades de petit i mitjà format amb persones o grups que ho hagin sol·licitat, una reunió amb la junta de l’Associació Veïnal del barri, visites a establiments del barri i equipaments i trobades temàtiques obertes a tot el veïnat.
Aquestes trobades temàtiques tindran lloc dimarts 28 de novembre sobre Propostes de millora i Seguretat i convivència i dimecres 29 de novembre sobre Propostes de millora i Espai públic. Les dues trobades tindran lloc a les 19h a l’Associació Veïnal del Poble Nou (c/ Tossa de Mar, 13).
D’altra banda, qui ho desitgi podrà fer un cafè individual o en grup amb l’alcalde. En aquest cas cal enviar un WhatsApp al núm. 600464238. També es poden fer arribar comentaris o consultes per ser contestats de manera telemàtica al mateix número de WhatsApp o per correu electrònic a [email protected]
El següent barri que visitarà l’alcalde serà l’Espirall entre el 8 i l’11 de gener propers.